To nejlepší z mexického graffiti

Mojí oblíbenou kratochvílí v naprosto jakémkoli větším či menším, v Evropě jako v Latinské Americe, je vydat se bezmyšlenkovitě na špacír, ztrácet se a zase se nacházet a náhodou objevovat nečekaná zákoutí. Při vnořování se do městské zástavby na mě tu a tam vykoukne nějaké to graffiti, někdy jenom počmárané zdi, někdy doopravdy podařený vkusně umístěný kus umění na zdi, který oživuje a pozvedává estetickou hodnotu okolní šedivé masy. Takové já pak umím patřičně ocenit, a protože především v zahraničí s sebou vždycky nosím malý kompaktní foťák, k údivu kolemjdoucích si to všechno začnu z různých úhlů fotit.

I z mexického potulování mám docela slušnou sbírku. Jasně, chybí mi třeba nástěnné malby od Banksyho v Chiapasu, kterými podpořil indiánský odpor Zapatistů, ono taky ještě se mi nepodařilo projít skrz na srkrz všechna měst a městečka téhle obrovské země (a hádám, že se mi to při nejlepší vůli asi ani nepovede), přesto bych se s vámi chtěla podělit o část těch nejlepší úlovky, které se mi podařilo vyblejsknout.

  1. Ostrov Holbox, 2014.

graffiti cozumel

2. México DF, 2014.

DSCN59313. México DF, 2011.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Oaxaca, 2012.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Mazatlán, 2013DSCN1762

6. Zacatecas, 2013.

DSCN01767. México DF, 2013.DSCN3918

8. México DF, 2013

DSCN13249. Saltillo, 2012.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10. México DF, 2011

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11. Sayulita, 2013.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12. Metro v México DF, 2013.DSCN5668

Zanechat Odpověď

